کنترلمو از دست دادم
 
مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
بخند تا دنیا بهت بخنده
 
 
جمعه 1 دی 1391برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : bahar

اینم وقتیه که من کنترلمو از دست میدم!!!ولی به خاطر مسایله امنیتی باید خیلی پایین بریین!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

 

.

.

.

.

.

اینم عکس من یه چند تا نقطه مونه تا برسی به عکسم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.دام دارا دام

و اینک وقتی من کنترلمو از دست میدم:

 




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

مطهره
ساعت16:28---1 دی 1391
سلام ممنونم به خاطر نظرت


منو با نامترنم باران بلینک و بعد به منم بگو تو رو با چه نامی بلینکم ؟
پاسخ:OK
پاسخ:سلام یه سوال من تازه واردم چجوری لینکت کنم؟


google
ساعت15:48---1 دی 1391
سلام تبریک میگم ایا شما میدانید امیرحسین تاوانه کیست؟


وبلاگنویس با رتبه2 در گوگل


باسلام بهارجان من شمارا برای بخش طنز میخواهم بیایید در وبلاگم همکاری کنید


ادرس وبلاگ:google-web.lxb.ir


اگر در وبلاگ مطالب طنز خوبی گذاشتید که من شما را برای نویسندگی در سایتم ثبت میکنم


ادرس سایتgoogle-online.vcp.ir


هرکدوم رو خوشت امد بگو تا تورا در ان ثبت نام کنم
پاسخ:چشم الان نیگاه میکنم
پاسخ:سلام سوال داشتم چجوری برای شما مطلب بذارم تا کارم رو ببینین؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من بهارم 10 ساله دیگه کاری ندارین هان؟! بای تا های..
فوتوشاپ یعنی ایــــن
وای وای وای وای ایول هندی کامل بعله دیه اخ اخ واقعا... اعتماد به سقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف پراید ترول رقص شتر خانوم انیم اپل من خخخ ... چطوری میخندی؟ چند شال؟(سال) هندی اصل خخخخخخخخخخخ صلـــــــوات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت و آدرس khande120.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان