فک و فامیل...
 
مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
بخند تا دنیا بهت بخنده
 
 
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : bahar

 

داداشم وقتی ۳ سالش بود توی باغچه‌مون پشکل کاشته بود گوسفند برداشت کنه! فک و فامیله داریم؟ پسر داییم مو کاشته بینیشو عمل کرده بوتاکسم کرده ابرو هاشم که از ابرو زنا نازکتره.فک کنم امروز فردا پروتز هم بکنه.فقط هر کاریش میکنیم سیبیلاشو نمیزنه.میگه مرد باید سیبیل داشته باشه



داشتم تلویزیون میدیدم یهو داداشم داد زد: کمک کمک …!
پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیرون ! نگو این شاهکاره خلقت داشته تو ماکروویو جورابشو خشک میکرده؟ آخه الان من چی بگم بهش؟


مامانم ۲ ماهه به همه گفته خطش سوخته…رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی !!! آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه بس که با گوشیم ور میری !



دیشب خواب بودم یهو فردوسی پور داد زد از خواب پریدم!!! ، به داداشم میگم فردوسی پوره؟ میگه نه بارسا رئاله !


خورشت بادمجون داشتیم همه داشتن میخوردن یهو مامان بزرگم گفت بادمجونایی که این سری خریده بابات خیلی تخمی بود !! ما همگی icon surprised فک و فامیله داریم ؟!(سری اول دی ماه)
مامان بزرگم گفت نه منظورم این بود که زیادی تخم دارن ! ما همگی icon surprised فک و فامیله داریم ؟!(سری اول دی ماه) icon smile فک و فامیله داریم ؟!(سری اول دی ماه) ) { منظورش این بود که زیاد دونه داره }



خواهرم تو گوشیش منو save کرده “فاتوله”…! میگم فاتوله یعنی چی؟ میگه مخفف “فاطمه کوتوله”ست!! icon neutral فک و فامیله داریم ؟!(سری اول دی ماه) فک و فامیله داریم؟


چند وقت پیش با بابام دعوام شد، دستشو برد بالا که بزنه تو صورتم…!
منم یهو رفتم تو فاز هندی گفتم:
بزن بابا..!
بزن !
بزن بذار بفهمم که پدر بالا سرمه…!
بزن که بفهمم هنوز بی صاحب نشدم…!
بزن بابا!
و در نهایت ناباوری بابام زد تو گوشم 



خواستگار اومده برام ، خواهر پسره میگه برادر ما اولین بارشه میاد خواستگاری واسه همین خجالتیه. مامان بزرگ منم واسه بازار گرمی میگه دختر ما هم اولین باره واسش خواستگار میاد



داداشم داشت نماز میخوند ، منم داشتم اهنگ گوش میدادم ، دیدم وسط نماز بلند گفت “الله اکبر” فکر کردم شاید صدای موزیک زیاده ، یکم کمش کردم ، یک دقیقه بعد دوباره گفت “الله اکبر” فکر کردم شاید بازم حواسشو پرت میکنه ، کلاً موزیک و قطع کردم ، نمازش که تموم شد، میگم چرا اینقدر “الله اکبر” میگی،؟ میگه منظورم اینه از این آهنگ خوشم نمیاد ، بزن تِراکِ بعدى! ما icon neutral فک و فامیله داریم ؟!(سری اول دی ماه) فک و فامیله داریم؟


با کلی ذوق و شوق رفتیم شیرینی تر خریدیم و رفتیم خونه دختر داییم… اما نامردا شیرینی خشکای یه هفته پیشو برامون با چایی آوردن… آی حرص خوردیم.. آی حرص خوردیم


خواهرم ۸ سالش بود ، مدرسش کوچه پشتی خونمون بود، داشت میومد خونه تو راه یه پسر بچه بهش میگه : بی شعور
بر میگرده بش میگه :به تو چه !



به داداشم میگم لامصب دسشویی میری سریع بیا بیرون مام کار داریم اون تو خب.میگه یه وقتایی که تو دستشویی ام و یکی به شدت منتظره که بیام بیرون, الکی طولش میدم!!! آدم احساس قدرت می کنه, انگار تو اون لحظه زندگی اونی که بیرونه توی دستاته!!!! داداش استعمارگر روانیه من دارم ؟



یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت یه سؤال می پرسم اونجا تابلو نکن فقط با آره یا نه جواب منو بده…گفتم :بپرس .گفت: اوضاع اونجا چه جوریه؟!!!! :O مامانه داریم؟





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت14:52---19 بهمن 1391
مطلب خیلی قشنگی بود ممنومپاسخ:خواهش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من بهارم 10 ساله دیگه کاری ندارین هان؟! بای تا های..
فوتوشاپ یعنی ایــــن
وای وای وای وای ایول هندی کامل بعله دیه اخ اخ واقعا... اعتماد به سقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف پراید ترول رقص شتر خانوم انیم اپل من خخخ ... چطوری میخندی؟ چند شال؟(سال) هندی اصل خخخخخخخخخخخ صلـــــــوات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت و آدرس khande120.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان