چی ی؟؟
 
مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
بخند تا دنیا بهت بخنده
 
 
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : bahar

اگر توی یک کشتی باشی و ۵ تا حیوون داشته باشی ~~> گاو ، گوسفند ، پلنگ ، اسب ، جوجه

طوفان میشه مجبوری ۴ تاشون رو بندازی تو دریا،کدوم رو نگه میداری؟

اول انتخاب کن بعد برو ادامه مطلب

توی نظرات بنویس کدوم رو انتخاب کردی.i/icons/s9.gif

من یا اســــــــب یا جــــــــــوجـــــــــــه


 





Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

محمد حسین هم قبیله ایت
ساعت17:20---12 فروردين 1392
من گاو
هم شیر داره
هم گوشت
هم اگه لازم بود سوارش میشم


melika
ساعت17:38---4 اسفند 1391
آدرس وبلاگم:
http://baleshebanafsh.loxblog.com


melika
ساعت9:26---4 اسفند 1391
از روی عقل:

پلنگ منو می خوره!پس نگه نمی دارم.

اسب برای من که هیچ غذایی ندارم در طوفان هیچ فایده ای نداره!

گوسفند را اگر بکشم نهایت نهایت چهار روز برای من غذا است!(گوشتش)

جوجه که من باید به او غذا دهم تا بزرگ شود به من غذا دهد!

گاو است که تا چهل روز می تواند بدون غذا صبر کند و شیر به من دهد.

پس

.

.

.

.

من گاو را نگه می دارم!

این عقیده من است.

_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$

__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$

__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$

___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$

____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$

____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$

____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$

_____$$$$$$????????????$$$$$

_______$$$$$$???????$$$$$$$

_____$$$*****$$$$$$$$********$

_$$$$***********$**************$

$$$$$********** ** **** *********$

$$$$$$$$$****** * **************$

$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$

$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$

___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$

_____$$$$************$$$$$$$$$$$

__$$$$$$$$$************$$$$$$$$

_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$

$$???????????$$$*****$$$???????????$$

$$????????????$$$$*$$$$$???????????$i l0ve u

بابت اون حرف هام ببخشید.

و منبع رو ذکر می کنم!

بای تا های دیگر

مدیر وبلاگ بالش بنفش ملیکا

به منم سر بزنپاسخ:دوباره که آدرس وبتو نذاشتییییییییییییییییییییییییییییییی


آیدا
ساعت16:30---26 بهمن 1391
منم مثه تو

فاطمه
ساعت14:26---25 بهمن 1391
پلنگ

melika
ساعت21:19---24 بهمن 1391
پلنگ

حسین
ساعت18:28---24 بهمن 1391
جوجه

حسین
ساعت18:24---24 بهمن 1391
جوجه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من بهارم 10 ساله دیگه کاری ندارین هان؟! بای تا های..
فوتوشاپ یعنی ایــــن
وای وای وای وای ایول هندی کامل بعله دیه اخ اخ واقعا... اعتماد به سقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف پراید ترول رقص شتر خانوم انیم اپل من خخخ ... چطوری میخندی؟ چند شال؟(سال) هندی اصل خخخخخخخخخخخ صلـــــــوات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت و آدرس khande120.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان